DigiBTW online boekhoudprograma speciaal voor zzp | review

DigiBTW online boekhoudprogramma speciaal voor zzp | Review

Is het boekhoudprogramma DigiBTW iets voor jou?

Het boekhoudprogramma DigiBTW is in essentie voor iedereen geschikt. Het beschikt over alle functionaliteiten om een volwaardige boekhouding bij te houden. Bekijk deze review met dank aan zakelijkgroeien.nl   Eigenlijk zou iedereen dus zijn administratie kunnen uitvoeren , maar de focus van het boekhoudprogramma ligt op de ‘kleinere’ ondernemer. Veel traditionele boekhoudprogramma’s zijn ontwikkeld om grote bedrijven en corporaties te bedienen, maar dit boeksysteem is vanaf het begin ontwikkeld voor ZZP’ers en kleine ondernemingen.

Voor wie is de boekhoudsoftware geschikt?

• Zzp'ers
  • Eenmanszaken
  • Vof's
  • Kleinere bv's
  • Verenigingen
  • DGA’s
  • Stichtingen
  • Holdings
Gemak, overzicht en begrijpelijk, dat is vanaf het eerste moment de missie van DigiBTW geweest voor hun boekhoudprogramma; en met name voor zzp’ers. Bij elke aanpassing ontwikkeling of uitbreiding wordt er speciaal vanuit het oogpunt van zzp’ers gekeken. Dat er met name rekening gehouden wordt met zzp’ers betekend niet dat het niet gebruikt kan worden door andere ondernemers. Het blijft een volwaardig boekhoudprogramma. De boekhouding van kleinere ondernemingen zoals een vof kleine bv verschillen niet veel met dat van een eenmanszaak. Voor deze ondernemingen kan dus prima DigiBTW worden ingezet. De lage kosten ten opzichte van traditionele complexe en vooral dure boekhoudprogramma’s maakt DigiBTW een goede optie voor bijvoorbeeld stichtingen, verenigingen en DGA’s.

Kosteloos pakket en 30 gratis proberen

Het betaalde pakket is spotgoedkoop: €10 per maand. Naast deze versie hebben zij ook een gratis pakket. Je kunt hiermee facturen versturen die aan alle eisen voldoen. Daarnaast kun je het betaalde pakket met alle functies de eerste 30 dagen gratis proberen.

Wil je meer ontdekken via een gratis testaccount van DigiBTW? Klik hier